-7% գովազդային կոդով առաջին գնման համար WELCOME7
    ԶեղչերԱպրանքանիշերՀագուստԿոշկեղենՄարզակոշիկներՊայուսակներՍպորտԱքսեսուարներԶարդեր
  • Հարցեր և պատասխաններ

  • Առաքում

  • Վերադարձ և չեղարկում

  • Մաքսատուրքեր

  • Վճարում

  • Աջակցություն և կոնտակտային տվյալներ

  • Երաշխիքներ

  • Մաքսատուրքեր

    ԵՏՀ-ի որոշման համաձայն՝ սկսած 2024 թվականի ապրիլի 1-ից ֆիզիկական անձանց համար ապրանքների անմաքս ներմուծման շեմը կրկին կազմում է 200 եվրո՝ 1 առաքանու համար: Եթե Ձեր ծանրոցի արժեքն այս սահմանաչափից ավելի է, ապա հարկավոր է վճարել տուրք՝ գերազանցող գումարի 15%-ի չափով: Օրինակ, եթե Ձեր ծանրոցի ընդհանուր արժեքը 300 եվրո է, ապա գերազանցող գումարը կկազմի 100 եվրո: Այսպիսով, տուրքի գումարը կկազմի 15 եվրո (100 եվրոյի 15%-ը): Սահմանաչափը գործում է մեկ ծանրոցի համար և չի գումարվում մեկ օրվա, շաբաթվա կամ ամսվա կտրվածքով: Մենք միշտ ընդառաջում ենք մեր հաճախորդներին և հնարավորության դեպքում աշխատում ենք ծանրոցը բաժանել մի քանի մասի՝ տուրքերից խուսափելու նպատակով: Եթե այնուամենայնիվ առաջանա մաքսատուրք վճարելու անհրաժեշտություն, ապա Դուք մեսենջերով, էլեկտրոնային փոստով կամ SMS-հաղորդագրության միջոցով կստանաք հղում՝ առցանց վճարում կատարելու համար:

    Ընկերության մասին

    Նախագծի մասինԵրաշխիքներՄամուլը մեր մասին

    Օգնություն

    Հաճախ տրվող հարցերԱռաքումՎերադարձ և չեղարկումՄաքսատուրքերՎճարումԱջակցություն և կոնտակտային տվյալներ
    Նամակներ Dropp.Market-ից
    Նորություններ, գաղափարներ, ընտրանիներ և հատուկ առաջարկներ

    Զեղչեր և նոր հավաքածուներ

    Dropp.Market հավելվածում

    ԻրավատերերինԳործակալական պայմանագիր-օֆերտաԳաղտնիության քաղաքականություն